Utskrift från www.ovanaker.se
Boka tid med en upphandlare
Är du företagare i Ovanåkers kommun och i behov av råd, stöd och mer information om offentlig upphandling? Undrar du vad en upphandlare kan hjälpa till med?
Vill du veta mer om offentlig upphandling? Kanske vill du veta mer om om begränsningar och möjligheter med offentlig upphandling eller så har du specifika frågor om hur offentlig upphandling går till i Ovanåkers kommun. Då är du varmt välkommen att boka tid med någon av våra upphandlare!
Har du däremot frågor om pågående upphandlingar eller önskar hjälp att formulera ett anbud så kan vi inte hjälpa till. Detta med anledning av att samtliga anbudsgivare behöver få samma information vid samma tidpunkt i en upphandling. Genom att ge information om upphandlingen eller hur svar på upphandlingen ska ske, till endast en anbudsgivare så bryter vi mot principen om likabehandling. Samtliga frågor om pågående upphandlingar hänvisas till Kommers Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. fråga-svarfunktion för aktuell upphandling.
Kontakta inkop@ovanaker.se för mer information och för att boka en tid med en upphandlare. Naturligtvis är mötet kostnadsfritt.
Vi ser framemot att träffa dig och ditt företag!