Utskrift från www.ovanaker.se
Problem med autogirodragningar för fakturor - Löst
Ovanåkers kommun och Helsinge Net Ovanåker AB har haft problem med autogirodragningar för fakturor med förfallodatum den 30 juni.
Uppdatering 2024-07-17 09:50:
Vi har nu löst problemet med autogiro. Fakturor med förfallodatum 30 juni kommer att dras den 19 juli.
Uppdatering 2024-07-03 13:25:
Problemet kvarstår. Vår systemleverantör jobbar med att hitta en lösning och vi hoppas att vi kommer kunna genomföra autogirodragningarna inom några dagar. Informationen uppdateras när vi vet mer.
Uppdatering 2024-07-02 10:15:
Vi jobbar fortfarande med att hitta en lösning på problemet.
Uppdatering 2024-07-01
Problemet omfattar inte VA-fakturor. Vi jobbar aktivit för att försöka lösa problemet. Vi vet ännu inte när dragningarna kommer att göras. Informationen uppdateras.
Vid frågor, kontakta:
Tfn 0271-570 00 (vx) och be om att få prata med ekonomiavdelningen.
E-post: ekonomiavd@ovanaker.se