Kontakt

Valbara hemtjänstutförare

Här finner du alla utförare av hemtjänst i Ovanåkers kommun


När du har ansökt och fått hemtjänst beviljat kan du själv välja vem som ska utföra din hemtjänst. Här kan du ladda ner en blankett för att göra val av utförare. Pdf, 140.6 kB, öppnas i nytt fönster. Men du kan även ta kontakt med din biståndshandläggare för att göra ett muntligt val av utförare.

Kontakt

Biståndshandläggarna

Tfn 0271-570 00 vx

Telefontid:
Måndag, Onsdag, Fredag kl. 08:30–09:30 (stängt fredag 20 sept 2024).
Onsdag kl.15:00-16:00.

E-post: bistandsenheten@ovanaker.se
OBS: Använd ej ovanstående e-post för att skicka känsliga eller integritetskänsliga uppgifter.

Så behandlas dina personuppgifter
Biståndsenheten behandlar dina personuppgifter för att svara på frågor och handlägga ditt ärende. Den rättsliga grunden för behandlingen av personuppgifter är som ett led i nämndens myndighetsutövning, allmänt intresse eller på grund av en rättslig förpliktelse.

Mer information om dina rättigheter, hur vi behandlar dina personuppgifter och Dataskyddsförordningen finns på www.ovanaker.se/personuppgifter

Senast uppdaterad